2005/10/25

Yamada DVX-6700

Tegnap felmérgesítettem magam, hogy rendelek egy asztali divx lejátszó eszközt. Böngészgetve az oldalakat eléggé felmérgesített, hogy a player szó játékosnak fordították és használják. Ezen túltéve magam, és a több típus átnézese után úgy döntöttem, hogy a címben szereplő "játékost" vásárlom meg. Online fel is adtam a rendelést tegnap délután a http://shop.mpeg4-players.info/ oldalon. A megjegyzés rovatba beírtam, hogy kívánatos lenne, ha felhívnának a szállítás előtt.
Jóváhagytam a rendelést, ahol ki volt írva, hogy 2 napon belül szállítják is a lejátszót. Örültem, mint majom a farkának, de azt hittem, hogy amilyen malacom lesz, ebből csak csütörkön lesz valami. Erre a mai nap hozták is, a megjegyzés rovatot el nem olvasva (vagy elolvasva, de figyelmen kívül hagyva), nem hívtak fel előzetesen. Pont kajálni voltam... jellemző.
A lényeg, hogy meghozták az árut, majd ma este kipróbálásnak vetem alá, és igyekszem megosztani a tapasztalataimat.

Nincsenek megjegyzések: