2005/10/28

Nem mondtam csütörtököt

A tegnapi nap viszonylag egész jól eltelt. Reggel ki tudtam magam aludni, elmentem a bizottsági ülésre, aminek részleteiről nem igazán beszélhetek. Annak ellenére, hogy eléggé megdöbbentő dolgokról is szó esett...

Az ülés után rohanás a buszhoz, aminek pontos érkezését előre nem lehetett megsaccolni, lévén, hogy távolsági buszról van szó, és vagy 40 km távolságból érkezett a szűk, hegyi, szerpentines utakon keresztül. A lényeg, hogy sikerült elérnem, és akadt még rajtad ülő hely is. Bár egy kicsit idegesítő volt az etnikum hangoskodása és kulturálatlan viselkedése (még, hogy ne legyek előitéles). Sikerült belemélyednem a Királyok csatája c. izgalmas könyvbe, ami egy fantasy sorozat második kötete, és nagyjából 550 oldal. Már a végén jártam a könyvnek, így mire leértem a fővárosba pont sikerült befejeznem. (A mai nap nekiláttam a harmadik kötetnek, ami 700 oldalas.)

A budai oldalra való átmetrózás után megtámadtam egy automatát, mert a lakásügyünket intéző ügyvéd megemlítette, hogy ma reggel bevihetném neki a munkadíjának az első részletét. Remek... Még 20 perc villamosozás után, pénztárcában a felvett pénzzel, elértem a kosármeccs helyszínére.

A meccs nem indult valami jól. Az első negyedet két pont hátránnyal zártuk. Majd a második negyedben dobtunk 42(!) pontot, amivel sikerült harminc ponttal elhúznunk, és ez bőven elég volt a mérkőzés megnyeréséhez. Lehet, hogy jót tett a meccsnek, hogy a második negyedben engem is becseréltek? :) Bár igaz, hogy a meccsen nem dobtam túl sok pontot, de volt néhány labdaszerzésem, lepattanóm és passzom. Azt hiszem, hogy eléggé hasznosnak ítéltettem a meccs után...
A bírók megint kritikán aluliak voltak: az elején nem fújtak, és az volt a baj, a végén meg fújtak, és akkor meg az. Az egészben még nagy öröm volt, hogy végre jól játszott a csapat, és nem igazán volt ok az idegességre.

Este fél kilenc lett mire hazaérkeztünk barátnőmmel, aki menet közben felvett kocsival. Fáradtan nekiálltam az Outpost tűzfallal szórakozni, megnéztem a Quake 4 c. játékot, és közben próbáltam megtudni néhány dolgot a Magyarítások Portál szerkesztőinek szánt hétfői eseményről.

Nincsenek megjegyzések: