2009/06/30

A klónok háborúja (The Clone Wars)

Mint említettem korábban, hogy Évi tanult meg tudtam nézni pár filmet. Nos ezt nem akkor néztem meg, hanem már jó pár hónappal korábban. Viszont a héten megnézett The Big Bang Theory sorozat egyik részében volt rá egy utalás, ezért gondoltam, hogy pár gondolatot csak írnék erről a meséről is.


George Lucas bácsinak teljesen elmentek otthonról... Már régebben is voltak nagy baromságok, elég csak a Holiday Special-ra gondolni (ehh, azért nem hittem volna, hogy google videóportálján meg lehet nézni). A korábbi animációs sorozat még teljesen rendben volt, ha eltekintek az idióta szögletes alakoktól (apropó, miért van az, hogy a Cartoon Network-ön olyan szögletesek a szereplők minden rajzfimben?), és sokan azt mondják, hogy a mostani sem olyan rossz. Nos, ennek lett volna a bevezetője, vagy egyesek szerint pilotja ez a moziba szánt epizód.

Annamáriával együtt kezdtük el nézni, de túl sok reményt nem fűztem hozzá. Általában, ha negatív érzésekkel ülök le valami elé, akkor mindig pozitívan szoktam csalódni. Sajnos most nem igazán csalódtam... pozitívan. Kaptunk egy kagyvaszt, egy nagyon gyerekire lebutítot valamit, egy kis lézershowal körítve. Aztán még ott voltak a hülye nevek... Szkájsrác... Most lehetne szidni a magyar névadókat, de az eredeti sem normális.

Azt hiszem, hogy SW rajongóként bőven elég volt egyszer átszenvednem magamat az egészen. Remélem, hogy a sorozat ennél csak jobb lesz. Vagy az is lehet, hogy túl öreg vagyok már az ilyen felfogású Star Wars műsorokhoz?

Nincsenek megjegyzések: