2007/06/19

Étterem és strand

A hétvégén úgy döntöttünk, hogy adunk egy kis pofont pénzkészletünknek, és egy kicsit költekezünk. Nem lehet mindig csak komoly dolgokra pénzt kidobni (lásd most itt van a kötelező biztosítás díja, és a múlt hónapban az éves áramszámla), hanem egy kicsit élni is kell.

Évinek szombaton volt az utolsó vizsgája, ami ezt a félévet illeti. Úgy gondoltam, hogy mivel most úgyis végez (ráadásul tegnap derült ki, hogy sikeresen megcsinálta minden vizsgáját), és mivel közeleg az előre hozott névnapja (június 23-ra tettük át, mivel Karácsonykor mindig megszívja vele), ezért egy picit ünnepeljünk.

Ezért szombaton, amikor hazaért a vizsga után mondtam neki, hogy elmehetnénk a kedvenc éttermébe, ami ott van a Jókai Mór utcában. Azt hiszem, hogy most sem csalódtunk a kajában, és még máskor is biztosan meg fogjuk látogatni a helyet.

A szombati nap krónikájához tartozik még, hogy elmentünk a Beat nevű svájci főnökömhöz megnézni egy kiságyat, egy pelenkázó szekrényt és egy babakocsit, amit majd nekünk szeretne adni. Néhány hónapja nem gondoltam volna, hogy olyan viszonyba keveredünk, hogy ilyen felajánlást fog tenni. Mondjuk néhány hete meglepett azzal, hogy kölcsönbe elhozta a Band of Brothers (Elit alakulat) című sorozatot, amit díszdobozos dvd-formátumban vett meg Svájcban. Kemény 20 svájci frankért (ez kb. 3500 Ft)... A vicc csak az, hogy ugyanez a fémdobozos verzió nálunk 15.000 Ft-ba kerül. Lehet, csodálkozni, hogy miért van ott az illegális lemezmásolás, ahol éppen tart.

Vasárnap úgy döntöttünk, hogy folytatjuk strandlátogatási szokásainkat, és egy számomra eddig ismeretlen strandra fogunk elmenni. A Római fürdő volt az áldozat. 1500Ft volt a beugró, ami talán még elfogadható. Odabent 3 medence fogadott, ami nem tűnt valami soknak, de mi igazából csak egybe mászkáltunk ki és be. A hatalmas élménymedence szinte mindenféle vizes mutatványt tudott, amit hasonszőrű társai is. A strand legnagyobb fogása azonban szerintem a csúzdák. Meglepődtem rajta, hogy a 4 csúszdát korlátlanul és ingyen lehet használni. Most először volt alkalmam megtapasztalni a Black Hole (Feketelyuk) csúzdák adta élményt. Valaki tudja, hogy miért ragaszkodunk állandóan ahhoz, hogy hülye angol neveket használunk a magyar szavak helyett?

A strand még nyújtott egyéb élményeket is. Azt már talán említettem egyik korábbi blogomban, hogy nem szeretek a napon lenni, ezért mindig az árnyékba húzódnék. Ennek köszönhetően most rengeteg szúnyogcsípést szedtem össze a fa tövében. Ráadásul sikerült még egy méh fullánkjába is belelépnem. Szerencsére azonban nem vagyok rá allergiás, és aznap be sem dagadt a lábam. Bár az is lehet, hogy a szervezetem csak a rengeteg szúnyogcsípéssel küzdött...

Nincsenek megjegyzések: