2011/12/16

Újabb T-Home helyzet

A múlt héten csütörtökön felhívott egy ügyintéző telefonon, hogy elérhetővé vált nálam az optika és hogy mikor tudunk szerződést kötni. Én éppen egy tárgyaláson voltam, ezért nagy hirtelen azt mondtam, hogy akár negyed óra múlva is... Aztán kiderült, hogy személyesen kellene, ezért eltolódott a dolog estére.

A lényeg, hogy most már még jobban folyamatban van a dolog, mint néhány hónapja. Olyan ígéretet kaptam, hogy 8-10 napon belül felkeresnek a kollégáik és lehet intézni a bekötést. Tehát akár már idén gyorsabban száguldhatna nálam az internet. Bár eziránt inkább csak nagyon-nagyon titkos reményeim vannak. (Főleg, hogy a tegnapi nappal már egy hét is eltelt, hivás nélkül.)

Mindenesetre sokkal jobb lenne már 15 megabites sávszéllel letölteni, főleg online videókat nézni, mint a mostani, kevésbé stabil 5 megabites ADSL-kapcsolattal.

Azt már csak hallkan jegyezném meg, hogy a "levelemre", amit a saját hálózatukon belül írtam a mai napig nem jött semmilyen válasz. Egy kicsit aggályosnak érzem fogyasztóvédelmi szempontból, hogy nincsen visszajelzés arra nézve sem, hogy egyáltalán olvassák, amit küldök nekik. Így megy ez majd addig, amíg valaki miatt jó nagy büntetést nem kell fizetniük.

Nincsenek megjegyzések: