2011/12/27

Egy majdnem teljesen jó T-home nap

Komolyan. Teljesen komolyan. Újra szerettem volna csak szinte jókat írni és teljes elégedettséget mutatni. De mindig van valami, ami belerondít a dolgokba.

A múlt hét szerdáján jöttek a T-home megbízásából ketten, hogy bekössék nekem az optikát. Túl sokat nem is problémáztak, fúrtak kettőt ajtótoknál, aztán behúzták a vékony kanócot. Apróbb szépséghiba, hogy falon kívül lett húzva, de talán majd ha lesz legközelebb festés, akkor majd kap olyan takarógenyát, ami van pl. a nappaliban is az összes plafonsarokban.

Az egyik fickó egyszerű munkásember volt. Keveset beszélt, viszonylag igyekezett tisztességesen elvégezni a munkáját, a másik meg egy mondernebb benyomást sugalló, headsettes alak.

Azon még mindig elképedek, hogy amikor betelefonálnak a központjukba, akkor nekik is menürendszeren kell keresztülverekedniük magukat és várni, hogy valaki végre felvegye. Pár perc alatt összekonfigurálták a modemeket, aztán rögtön néztem is a speedtest.net-en, hogy mennyit mér. Elképesztőnek tűnt, hogy 64Mps-ig felpörgött a letöltés. A fickó mondta, hogy elvileg szimetrikus a vonal, de a feltöltés csak a fele volt. Mindegy... Ez is csak időleges, mert az egy hónapos beetetésen vagyok, utána az egész visszakorlátozódik 25megabitre. Ellenben van egy olyan érzésem, hogy lassan majd érik egy routercsere...

A felhasználói élmény tovább fokozódott, amikor tesztként letöltöttem valamit. Majd korábbi értetlenségemre is választ kaptam aznap egy levél formájában, amiben közölték, hogy jóváírnak nekem 6000Ft-ot. Azt ugyan nem jelezték, hogy mire, de gondolom, hogy a hozzájuk írt levelemre volt ez válasz. Vagy pedig eddig nem teljesen jól számlázták a telefondíj csomagot.

És, hogy miért is volt még egy kis negatív szájízem. Nos a modem dobozára egy valaki tollal egy kis péniszt rajzolt. Remélem, hogy nem nekem szólt azért, mert írásban mertem kifogásolni, hogy a dolgok nem teljesen mennek olajozottan náluk, hanem inkább csak a munkatársak akarták csak egymást megviccelni.

Ezt persze csak aztán vettem észre, hogy elmentek. Sajnos a modem nem váltja ki a routert, mert arra nem képes. Furcsa, hogy nem vitték el az ADSL modemet és nem mondtak rá semmit... Mindenesetre a saját rendszerükben már újra két címen vagyok benne. Ehh... Kíváncsian várom az első számlát.

Nincsenek megjegyzések: