2010/04/14

Ajándéktárgyak

A Google Readerben több angol nyelvű hírcsatornára (pl.: 1, 2)is fel vagyok iratkozva, ahol fantasy témájú könyveket lehet "nyerni". Igazából ezekért sok mindent nem is kell csinálni, csak megküldeni a csigaposta (azaz postai levél) címet, és ha szerencsés vagy, akkor nálad landolhat a könyv. Ezen felbuzdulva el kezdtem nézegetni egyéb oldalakat is, tehát olyanokat, ahol nem csak könyveket ajánlanak fel. Sajnos ezek igen nagy százaléka főleg az USA-ra és Kanadára korlátozódik. Érdemes rákeresni a giveaway szóra a megfelelő egyéb szó kombinációjával, mint pl. book, ipad, ipod, stb, és hátha rád mosolyog a szerencse.

El is kezdtem magamban azon gondolkodni, hogy vajon Magyarországon is vannak ilyen blogok vagy egyéb oldalak, ahol hasonló feltételek mellett lehet értelmes ajándéktárgyakhoz jutni. Valószínűleg én lehet gyenge google-ból de nem nagyon találtam ilyesmit. Úgy tűnik, hogy be kell érnem a külföldi oldalak ajánlataival (ha esetleg valaki tud ilyen magyar oldalakró, akkor linkeket hozzászólásban szívesen látok!).

Az elégedetlenségemet azonban nagy mértékben javítja, hogy vannak olyan oldalak, amelyek kis munkával (általában elég egy kicsit valami keresőt használni) lehetővé teszik, hogy valami nyereményhez jussunk. Ilyenek nálunk a http://www.origo.hu/ vagy http://www.sorozatjunkie.hu/ oldalak. Gondolom, hogy azért nálunk is bővebb valamennyivel a kínálat, de valahogy nem hiszem, hogy lenne olyan, ami könyvekre an szakosodva.

Az is felmerült bennem, hogy jó lenne ezeknek összehozni valami gyűjtőoldalt...

Nincsenek megjegyzések: