2009/04/09

Mese a T-Home-ról

A múlt hét hétfőjén este hat óra környékén érkeztem haza. Miután beléptem a lépcsőház ajtaján, rutinszerűen nyúltam a levélszekrény felé. Egy darab levél árválkodott benne. T-Home. Hmm... Mit szeretnének vajon? Nem lehet számla, mert nem akkor szokott megérkezni, és a borítékon is lehetett érezni, hogy nem elég vastag.

Felsétáltam a lakásba, majd kinyitottam. Egy tájékoztató volt benne, mely szerint aznap(!) vonalkarbantartást végeznek a környéken, ezért a telefonszámomhoz tartozón fél órás kimaradás következhet be, valamikor a nap folyamán. Az időintervallumra pontosan nem nagyon emlékszem, de mintha 8 és 16 óra lett volna. Vicces, időben tájékoztatnak...

Élt bennem egy nagyon halvány gyanú, és egy kicsit bíztam benne, hogy a mosolyom szélesebb lesz, ezért a böngészőbe gyorsan beírtam a http://www.speedtest.net/ oldal címét, hogy lemérjem az aktuális sebességemet. Azt hiszem, hogy többször is meg kellett dörzsölnöm a szemem, de nem volt kétség... 6,88 Mbps-et írt ki letöltési sebességnek! Tudni kell, hogy már tavaly szeptember óta 8Megabitem van, papíron. Azóta írtam nekik pár levelet, hogy mi miatt lehet, de érdemi választ nem kaptam. Igaz, hogy volt egy modemcsere, és a sokak által szidott Askey típusút kaptam meg, de túl nagy változás nem volt. Valamivel stabilabbnak tűnik, mint az előző, és mivel remekül melegszik, ezért akár tojást is lehetne rajta sütni...

Szóval furcsa volt látni a közel 7Mbps-t azok után, hogy előtte csak nyögve, többszöri reset után volt csak 3Mbps. Eddig nem is nagyon akartam írni róla, mert azt hittem, hogy csak valami vicc, és hogy úgyis vissza fog esni, de szerencsére nem. A modem ki- és bekapcsolásokra sem tűnt el, most már egy hét óta mondható atomstabilnak.

Minden gúny nélkül kijelenthetem, hogy: T-home, gratulálok!

Nincsenek megjegyzések: