2010/02/23

Better off Ted

Ezt a sorozatot nem ajánlották túl sokan, de én mégis úgy döntöttem, hogy megnézem, mert valami könnyedre és viccesre vágytam, aláröhögések nélkül. Valamint még fontos szempont volt az is, hogy egy évadot egyben meg tudjak nézni, és ne kelljen jó tévénéző módra heteket várnom a következő részre.


Aztán úgy alakult, hogy majdnem nem is lett az egészből semmi, mivel fehér köpeny villant. Igen, azt hittem, hogy valami orvosos-doktoros-kórházas sorozat, amiből én köszönöm, de nem kérek. Semmi kedvem a Vészhelyzet - Grace klinika - Dr. House és hasonló baromságokra. Szememben egytől-egyig szemét mind. Arra mennek, hogy legyen valami súlyos eset, esetleg tömérdek vér, valamint romantika... Ez kell a népnek.

Aztán végül jobban beletekertem a sorozatba, és láttam, hogy a fehér köpeny tudósokon van, akik még csak véletlenül sem műtenek, hanem idióta találmányokkal kísérletezgetnek. A Better off Ted egy picit az Eurekára hasonlít, csak itt a részek rövidebbek, és talán pont ezért, kevesebb is bennük az üresjárat. (Azt valaki meg tudja mondani, hogy miért kell mostanában szinte minden cégnek az XY Dynamics nevet adni?)

A 20 perc körüli részek pont ideálisak ahhoz, hogy lezavarjanak egy központi témát, meg némi humort csempésszenek bele, így ha nincs is végig kacagás, de széles mosollyal az arcunkon lehet nézni a részeket. Persze ez még nem jelenti azt, hogy ne lennének itt is gyengébb részek. Bár csak az első évadot tudom magam mögött, de néhol bizony egy picit nyögvenyelősen mentek a dolgok. Azonban mindezek ellenére bátran merem ajánlani a sorozatot, akik könnyed kikapcsolódásként egy érdekes/idióta/vicces találmányokat létrehozó és azokkal kísérletező vállalat mindennapjaiba szeretnének betekintést nyerni.

Nincsenek megjegyzések: