2008/01/31

Mi van a Tescós tejben?

Ez azért elég durva... Nem tudom, hogy mennyien vettetek már Tesco márkanevet magán hordozó, tejnek nevezett fehér valamit. Amikor éppen vásárolni voltam, akkor valamiért már csak ilyent lehetett választani a tejes részlegen. Jellemző, hogy akkor járok boltba, ha iszonyat tömeg van, vagy ha az egész le van rabolva...

Szóval megvettem ezt a "tejet". Még csak véletlenül sem tejital, reggeli ital, vagy egyéb baromság szerepel az oldalán, hanem az, hogy tej. Ittam belőle néhány pohárral, és egész fogyaszthatónak tűnt, aztán jó néhány napra megfeledkeztem róla, és valamiért nem ittam a tehénléből.

Ma észrevettem a hűtő ajtaján lévő tárolón... Megnéztem a tetején a dátumot, egy hete lejárt. Fura... nincsen semmi szaga. Aztán nagy merészen nekiengedtem az ízpróbát is, és csodák csodájára semmi romlásra utaló jelet nem vettem észre. A "tej" ihatónak tűnt... de inkább mégis a mosogatóban végezte.

Ezek után kiváncsi lennék, hogy igazából mit is itatnak velünk tej néven...

Nincsenek megjegyzések: