2009/02/06

A T-home megint gusztustalankodik

Ugye volt az a nagy "kábelszakadás", aminek egyáltalán nem örültem, és akkor elég mérges is voltam. Egy olyan hétvége, amikor itthon vagyok, és lehetne valamennyit internetezni, ráadásul kivételesen még angol bajnokit sem ad a tévé. Közben meg nincsen net...

Miután csak sikerült valahogy túlélnem a dolgot, szokásomhoz híven, nézegettem a speedtest.net oldalát, hogy milyen a sebességem. Papíron 8mbitre fizetnék elő, de örülök, ha 2, azaz kettő felett van. Csodák csodájára a "nagy szakadást" követően 3mbit feletti sebességem volt. Csináltam még néhány próbát, sőt még a modemet is reseteltem, hogy akkor mit fog megint mérni. (Itt érdemes megjegyezni, hogy különböző modemresetek után rapszódikus számok is ki szokta jönni a 400(!)kbit/sectől 2500 kbit/secig.) A többszöri teszt is 3mbit felett volt. Hurrá! Egy kis pozitív hozadék.

Erre mi történik? Eltelik egy hét és minden vissza a "normálisra". Megint csak 2mbit körüli értékeim vannak. Most mit szivat az a szemét T-home? Ha felhívnám őket, akkor szólnának, hogy mérjem le a saját oldalukon, router nélkül, és küldjem el az eredményt. Aztán ebből megállapítnák, hogy a minimumot megkapom, és jól van ez így. Nem értem, hogy miért jó ez nekik, miért "korlátoznak" vissza.

Frissítés: Kiegészíteném, hogy ma sikerült napközben 1megabitet használni, sőt még ez alá is bőven lement, valamint elég sokat szakadt is. Nem tudom, hogy már megint mit barmolnak el...

Nincsenek megjegyzések: