2007/07/09

Trance - rave - techno classics

Régen voltam már hasonló eseményen, de azt hiszem, hogy most egy igen jó bulit fogtam ki. Az előtaliról egy kicsit sikerült elkésnem, de szerencsére ez nem befolyásolta negatívan az este további eseményeit. Sikerült jókat beszélgetnem, és érdekes embereket ismertem meg.

A helyszín valahogy jobban tetszett, mint a korábbi Kashmir, és a falak is szép narancssárgák voltak... A bulin sikerült még találkoznom néhány régi ismerőssel, akikkel sikerült jót beszélgetnem. Vicces, de többek között a buli legjobb szettjét is sikerült átbeszélgetnem. Pedig tele volt RMB-vel! A rave zenét játszó dj-k műsora nagyon jól sikerült, míg az első két fellépő egy kicsit koncepciótalannak tűnt számomra. Mintha összevissza nyúlkáltak volna a számok között, azért meg külön fel vagyok háborodva, hogy nem volt Chicane, (legalább a Saltwater lehetett volna), Paul van Dyk (For an angel) és Blank & Jones szám, vagy mondjuk a legnagyobb trance klasszikus a Quench-től a Dreams. Helyettük inkább játszottak néhány igazán furát. Bordee zenéi most annyira nem jöttek be, de csak azért, mert a törtet annyira nem szeretem, és inkább klasszikusokat vártam volna tőle is, de mindenesetre ő sem csinált rossz műsort.

Azt hiszem, hogy kedvet kaptam a következő ilyen jellegű eseményre is.

Nincsenek megjegyzések: