2007/07/19

A festés negyedik napja

A mai nap végén nem látszik túl nagy előrehaladás, úgyhogy képet inkább nem is csinálok róla. Azoban elég durva volt az előszobában dolgozni, ugyanis teljes szauna volt. Ablaka nincsen a folyosónak, a többi szobát meg nem akartuk beporolni ezért elég meleg volt egész nap. És hogy mit csináltunk? Kb. negyedóra volt, mire sikerült egy nyomorult lyukat fúrnom a plafonba. Kiszedtem a falból az összes tiplit... Volt vagy 20db, és nagyon átkoztam az előttünk ittlakókat. Szinte az utolsó pillanatokban is találtam rejtett tiplit, ami már a festék alatt bújt meg.

Közben Évi gipszelte a falat, majd ez követően én másztam rá a glettel. Szép kis munka, és holnap jön csak a porolós rész. Jó lenne megcsinálni estére az utolsó réteg festését is, vagy a legrosszabb esetben ez szombat kora reggelre fog maradni. Pedig szerettünk volna a héten strandra is menni. Brű... De ebből talán csak vasárnap lesz valami.

Nincsenek megjegyzések: