2007/07/18

A festés harmadik napja

Reggel elég nyűgösen keltünk, mert nem tudtuk még, hogy mi lesz. Végül úgy döntöttünk, hogy én megcsinálom a ragasztások okozta hibákat, valamint kiegyengetem a narancssárga festékkel festett falak tetejét, hogy viszonylag egyenes legyen.

Közben Évi nekiugrott egy új ötletnek, amivel fel lehetett dobni a szobát. Erre gondolt:

Ez Escher kockája lenne, ha valaki nem ismerte volna fel (én sem, csak kapom a súgást hátulról).

Ilyen kockából raktunk kettőt is a falra. Maga a sablon elkészítése jóval több időt vett igénybe, mint a megfestése, ezért ha valaki szeretne hasonlót a falra, akkor még megvan a sablon. Úgyhogy kérheti bátran.

Ezt követően nekiláttunk a kitakarításnak. Sajnos a porszívó több port fújt ki, mint be, úgyhogy egy picit nehéz volt vele pormentesíteni a szobát. Úgy néz ki, hogy holnap vagy a hét további felében be fogunk ruházni egy újba, ami jobban hajlandó a por zabálására. Miután megvoltunk a takarítással Évi felrakta az újonnan vett függönyt, ami szerintem elég jól passzol a szobához.

Közben kihagytam, hogy vettünk egy lámpát is, amit nagy nehezen sikerült a plafonra aplikálnom. Végezetül még mutatnék néhány képet, hogy milyen is lett a hálószobánk. Itt jut eszembe, hogy milyen igazuk van az angoloknak, hogy bedroomnak, ágyszobának nevezik ezt a helyiséget, mivel szinte nekünk csak egy ágyból áll.



Nincsenek megjegyzések: