2007/07/18

A festés második napja

Nem volt gyenge nap a keddi. A kötelező, barkácsáruházakban való vásárlásokon kívül igencsak nekiestünk a szobának! Mivel az előző nap simára dörgöltük a falfelületeket, és eltüntettük minden felesleges lyukat, ezért már nyugodtan nekiállhattunk festeni. Az első fehér festés után még látszottak helyek, amiket újra kellett "húzni", ezért úgy döntöttünk, hogy akkor inkább az egészet lefessük mégegyszer fehérrel. Ezt követően kaptunk egy szép fehér szobát. Nyoma sem volt a korábbi lyukaknak, és azt hiszem, hogy nagyon jó munkát végeztünk.

Ezt követően rávittük a választott színt a narancssárgát. Nos... egy kicsit erősebbre sikerült a szín, mint az előzetesen vártuk, de szerintem nem lett rossz. Furcsa módon a festék dobozára azt írták, hogy 40 négyzetméter falfelület lefestésére elég, pedig az még 33-ra sem volt az, úgy hogy a plafont le sem festettük.

Ekkor nekem mennem kellett a volt sváji főnököm búcsúztatójára, ami szerintem elég jól sikerült, és én is jól éreztem magam. Egy újabb főnök, aki elhagyta a céget (komolyan mondom, hogy "gyilkolom" a főnökeimet, mivel azok mindig előttem hagyják el az aktuális céget. Egy kicsit már vicces...)

Visszatérve a festéshez. Évi egy kicsit kiakadt, mert elsőre annyira nem tetszett, amit csináltunk. Valamint szeretett volna a plafonra hungarocell díszcsíkokat tenni, amik sajnos nem ragadtak fel, és csúnya nyomot hagytak maguk után. Ezért egy picit, nagyon kiakadt... Már majdnem odáig jutottunk, hogy leszedjük a narancssárga festéket, és újracsináljuk az egészet. Közben kiderült, hogy a festék olyan, mint a gumi, és úgyis lehet leszedni, mint a gumit... Érdekes, azt hiszem, hogy legközelebb nem ezt a típust vesszük (mindenki kerülje a Faust festéket!).

Szóval este ilyenbéli elkeseredettségünkben feküdtünk le aludni...

Nincsenek megjegyzések: