2009/01/11

Asterix az olimpián

Megmondom őszintén, hogy eddig egy Asterix film sem jött be. Valahogy mindig sikerül elrontaniuk valamivel, és mindig azt lehetett érezni, hogy ebből valami sajnos hiányzik. Igazából ezt a filmet sem néztem volna meg, ha nincsen benne a hétszeres Forma 1-es világbajnok Michael Schumacher.


Valamikor karácsony környékén döntöttem úgy, hogy megnézem. Valami szinkronos vígjátékszerűt kerestem, és már csak ez maradt. Mondhatni a kezdetétől azt vártam, hogy MS végre felbukkanjon, és történjen valami jó is, mert az egész túlságosan lapos volt. Ha ügyesek lettek volna az alkotók, akkor egész fergeteges vígjátékot lehetett volna alkotni ezzel a szereplőgárdával. Sajnos nem sikerült...

Az sem teljesen világos, hogy a címszerepben mindig Asterix van, holott eddig az egyik ilyen jellegű filmben sem ő tűnt számomra a főszereplőnek. Soha nem ő köré volt épülve a történet, csupán csak szerepet kapott benne.

Igazából akkor röhögtem fel először hangosan, amikor Jean Todt megjelent (ez már valamikor az utolsó 20 perc tájékán volt). Nagyon nagy dumát nyomott lett Schuminak. Igazából számomra csak innentől lett igazán érdekes a film, de sajnos itt is rengeteg jó ötlet maradt kiaknázatlan.

Azt hiszem, hogy aki akarta már úgyis megnézte, aki viszont nem, az ne is nagyon tervezze. Ha nagyon nincsen más akkor még mindig jobb, mint a fingós-böfögős amerikai, vígjátéknak titulált szennyek.

Nincsenek megjegyzések: