2007/06/01

Napi kultúra

Tegnapelőtt este, alighogy hazaértünk Évivel a délutáni focimat követően, rögtön "ránktört" az alattunk levő lakó. Este fél kilenckor, a fürdés után gyakorlatilag egyszál fa... semmiben mászkáltam a lakásban, amikor megszólalt a csengő. Az alsó szomszéd csak annyit szeretett volna, hogy van-e kedvünk kultúrális szórakozásra menni másnap este 7kor (azaz tegnap). Sokkal többet nem tudtunk belőle kiszedni, csak hogy a Dunapalotában lesz, és hogy valami 1000Ft a jegy. Annyit megér gondoltuk...
Majdnem sikerült elkésnünk, de szerencsére még az előadás előtt beestünk. Adri már foglalta nekünk a helyeket. Ott kiderült, hogy operettet fogunk látni és hallani. Igazából nem volt rossz, bár egy kicsit nagyon műnek tűnt számomra. Amúgy is idegesíteni szoktak a színházban ezek a művigyorok, valamint az idétlen ruhák (ráadásul az énekes csaj minden(!) énekéhez átöltözött). Végeredményben nekem tetszett az előadás, de szerintem nem fogok belőle sűrű hagyományt csinálni. Az egészben még az zavart, hogy a terem olyan volt, mintha egy templomból csináltak volna színháztermet, valamint a nézőközönség átlagéletkora erősen 50 év felett volt.

1 megjegyzés:

Adri írta...

A kiskultúra kitekintő összességében tényleg nem volt rossz. Az elhangzott dalok, művek többé-kevésbbé ismertek voltak. A nő ruhái se voltak rosszak, csak azt a bárgyú, kényszeredett vigyorát ne kellett volna nézni minden 2. darabban, az ő drágalátos partnerével együtt. A többi szereplő szimpi volt a táncosok pedig kifejezetten jól nyomták.
Szerintem az épület is szép belülről(lehet hogy kissé túl díszített némely helyeken), az éttermi résznél a korlát viszont nagyon jól illeszkedik a nay belmagasságú hallba. Érdemes mindenkinek szétnézni arra! Ja s mivel én vagyok a helyfoglalós Adri, így én ingyé megnézhettem a darabot :)