2007/06/25

Múzeumok éjszakája

A szombat nagy részét alvasnál szenteltük. Ugye ott volt az előző napi bulizás, ami egy picit sokáig tartott, valamint készülni kellett az esti Múzeumok éjszakája programra is. Délelőtt szinte csak annyi időre voltam ébren, hogy beleírjak a blogomba, illetve elovassam az új híreket és leveleket.

Este 6 órára volt megbeszélve találkozó a Hősök terénél lévő Szépművészeti Múzeum előtt, ahová mi meg is érkeztünk időben (Én személy szerint utálok késni. Inkább odaérek valahová félórával előbb, csakhogy ne késsek el.), de a jegyszerzőnk egy kicsit csúszott. Az "Inka kiállításra voltunk kiváncsiak, ahogy sokan mások is, ezért szép kis sor kialakult. Egy termet kellett megkerülnünk, ahol valami idióta zenés előadás volt. Szépen, lassan, türelmesen haladtunk a sorral, majd végül a végső beengedő kapu elé jutottunk. Ekkor valami baromállat úgy döntött, hogy oldalról is beengedi a tömeget, akik átvágtak mindenen, és tátolakodtak az addig békésen haladókra. A hülye indokuk az volt, hogy most idegenvezetés van, és azt hallaniuk kell. Közben a várakozók egy része elkezdett dühöngeni, és mindenkivel ordibálni, hogy ezt miként képzelik, az őröket miért fizetik, és hogy lehetnek ilyen bunkók.

Nos, ezen izgalmak után végre sikerült bejutnunk, ahol az idegenvezetés miatt elég sűrűn voltunk. Akik a nő nem túlerős hangját hallgatták nem láttak semmit abból, amiről a nő beszélt, ha meg valaki azt nézte, akkor nem hallotta a nőt. Jól volt ez kitalálva... Én kihasználtam a lehetőséget, és inkább végignéztem a kiállítást, míg Évi végighallgatta a magyarázatokat. Volt sok érdekes agyag-, ezüst-, arany- és fémtárgy. Tehát egyszer érdemes megnézni, az más kérdés, hogy a teljes árat - szerintem - nem érné meg...

A következő célpontunk a Millenáris volt, ami igencsak jó szórakozást ígért. Kívül volt valami fizikai előadás, ami igencsak érdekes volt, de sajna csak a végére értem oda. Aztán bementünk a Csodák Palotájába, ahol talán máskor még több időt is szívesen eltöltenék. Itt megnéztünk egy teljes, "kísérletekkel" tarkított előadást, ami után már eléggé lefáradtunk, és nem nagyon tudtuk megnézni az ott található dolgokat. Egy picit benéztünk a Jövő Házába is, de ez sajna nem volt több. Remélem, hogy egyszer majd visszamegyünk még Évivel...

Nincsenek megjegyzések: