2005/11/30

Felemás nap

Az előbb írtam, hogy miként alakult a lakáshelyzet, de most a nap többi részére szeretnék kitérni.

Tegnap éppen ebédelni voltam munkatársaimmal, amikor csörgött a telefon... "visszatartott" hívás... hmm. Felvettem és bemutatkoztam, majd jött ő:

- Jó esté... izé, jónapot kívánok! XY vagyok, és a Borsodi... (innen nem volt világos, hogy mit mondott, és én is kezdtem agyalni, mire leesett, hogy mi lehet) ... nyereményjátékon nyert egy MIO 168RS-t igo Magyarország térképpel...

Nobazz! Még szerencse, hogy voltam annyira az eszemnél, hogy jó postázási adatokat adtam meg. Aki kíváncsi, hogy mit nyertem, annak itt van egy link: http://www.pdamania.hu/shop/shop.php3?do=2&catalog_id=30000&prod_id=23986

Hihetetlen! Én eddig azt hittem, hogy nem igazán lehet nyerni ilyen sms-játékokon. Ja! Még nem is írtam, hogy micsodán nyertem... :D Szóval vasárnap, nagy unalmamban néztem a Fradi-Loki meccset a tévében, és ott volt egy kérdés, amire a választ el lehetett küldeni sms-ben, bruttó 200Ft-ért. Mondom, hogy mit veszíthetek, küldtem az sms-t... Az eredményt meg felül olvashatjátok. Amúgy már eszembe nem volt, hogy nyerhetek, még hétfőn azon szomorkodtam, hogy már Sulinetben sem tudok PDA-t venni, pedig szerettem volna. Nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar a boldog tulajdonosa lehetek egy ilyennek.

Este úgy alakult, hogy kosármeccsem volt. Sajnos az öt zsinórban megnyert meccs után megszereztük első vereségünket is ebben a szezonban. Igazából a játékvezetéssel és az ellenféllel nem volt semmi gond, csak saját magunkat okolhatjuk a Monoron elszenvedett vereségért. Az eddigi eredményeinkről a http://www.azu.hu/klebi oldalon tájékozódhattok.

1 megjegyzés:

Panyi írta...

Megérdemled RaveAir!!!