2011/12/08

Kis morgás a Díjbeszedő Holding Zrt-re

Tegnap, azaz 2011.12.08-án, jött egy szokásos számlalevél a Díjbeszedő Holding Zrt-től, amiben a szokásos vízdíj szerepelt. Most nem az összegre fogok morogni, vagy a részletezésre, hanem arra ami az összehajtogatott papír hátlapján van, tehát amit rögtön észrevehetünk. A szöveget nagyjából másolom:
"Tájékoztatjuk Önt, hogy Társaságunk a fizetési határidőre ki nem egyenlített terhelések esetében a törvényben megállapított késedelmi kamatot (Ptk. 301 stb-stb.), továbbá a késedelem okán felmerült többlettköltséget (Ptk. 299 stb-stb) áthárítja ügyfeleire."

Aztán még felsorol egyéb rám, azaz a fogyasztóra, áthárított egyéb költségeket. Nos, nem nagyszerű?

Hozzám vág egy számlát, amit én megkapok 7-én és megjegyzi, hogyha ezt nem fizetem be 15-ig, akkor még plusz terheket is kell fizetnem? Az nem számít, ha éppen nem vagyok otthon azon az egy héten, amikor ezt intézhetném, akkor is fizetnem kell.

Semmi gond azzal, ha jelzi, hogy időben fizessek, de akkor könyörgöm, időben jutassa el számomra a levelet.
(Szerintem hamarosan lesz már normálisabb bejegyzés is, csak most egyelőre nagyon úszok elég sok mindennel és nem nagyon van időm blogolni.)

Nincsenek megjegyzések: