2011/12/17

Egy kis wellness

Mitől is volt olyan jó, vagy mi is volt az a sok jó, amit az előző bejegyzésben említettem. Nos, Évinek az összesített születésnapi, névnapi és karácsonyi ajándéka, azaz a Esztergom-Búbánatvölgyben található Bellevue Hotelben eltöltött két éjszaka.

Miután odaértünk és sikerült egy órával a 14.00-ás bejelentkezési idő előtt elfoglalni a szobát azt hittem, hogy itt még bajok lesznek. Az egész azzal kezdődött, hogy mikor lepakoltunk és megszemléltük a szálláshelyünket, akkor azt tapasztaltuk, hogy nincsen valami túl meleg.

Nosza, kapcsoljunk egy kis meleget és biztos-ami-biztos alapon rögtön feltekertük a hőfokszabályzót 30 fokra és a ventillátorokat is a maximális fordulatra. De csak hideg jött. A szobánk amúgy is elég hideg oldalon volt, két közvetlen külső fallal, valamint északi fekvéssel, tetőtérben. Ez utóbbi azért számított, mert tetőtéri ablak volt, ami valamilyen okból kifolyólag nem volt teljesen becsukva. Nem tudom, hogy a korábbi lakók vagy a személyzet nem tudta becsukni, az amúgy elég magasan lévő nyílászárót, de nekem valahogy sikerült.

A szobában csak nem akart melegebb lenni, még azt követően sem, hogy a két ágyat összetoltuk eggyé. Ezek után úgy döntöttünk, talán idővel felmelegszik a szoba, de mi addig is megnézzük a wellness részleget.

Elégedetten csettinthettünk, ugyanis volt 3 működőképes élménymedence (egy nagyobb, sodrófolyósóval, sakkasztallal, egyéb víz- és levegőbefújós élményellemmel, valamint egy kisebb és egy jakuzi). Ezen felül szaunából is túlkínálat volt (gőz, illat, finn, só és valamilyen további is), amit csak tetézett, hogy dézsából lehetett magunkra a hidegvizet borítani, vagy esetlegesen jéggel magunkat megkenegetni az izzadás után.

Miután első körben kiáztattuk magunkat, felmentünk a szobába, ahol még mindig hideg volt, sőt hideg levegőt fújtak be a ventillátorok. Évi leszaladt a recepcióra, hogy mégis mi van. Erre kiderült, hogy mi csináltuk rosszul, mert a hőfokszabályzót 10 fokra kellett volna beállítani. Ehh... Ezt követően már valóban melegedett a szoba és nem volt semmi gond.

Az étkezéseknél sem volt semmi probléma. Ugyan egy kicsit vicces volt a nyomtatott jegy, amit vacsoránál lehetett felhasználni, de ez van... A félpanziós ellátásunkba beletartozott 2 reggeli, valamint két vacsora. E kettő között nem is nagyon volt igényünk ebédelni, hiszen bőségesen be lehetett lakmározni a két alkalom során, és a további wellness kényeztetések miatt nem is nagyon volt idő enni.

Amire érdemes figyelni, hogy a vacsora italfogyasztása nincs benne az árban, ugyanakkor az ételre nincsen mennyiségi megkötés. Ahogy a reggelinél sem, és ott még ráadásul lehet a tej, tea és kávé mellett gyümölcslevet is fogyasztani.

Amit nem igazán értettem, hogy miként lehet egy ilyen épületet gazdaságosan működtetni. Valahogy nem hiszem el, hogy a hétfőn, kedden és szerdán látott élvezkedőkből befolyó bevétel fedezni tudná a működési költségeket és a személyzet bérét. Az tény, hogy vannak és lehetnek konferenciák, egyéb események is, de szerintem mindez kevés.

Talán ezért nem volt meglepő, hogy a wellness részleg "csak" reggel héttől este kilencig működött. Ráadásul az egyéb szolgáltatások - amiknek megjegyzem, hogy hiányát nem éreztük - azért szegényesek lehettek. Gondolok itt a pingpongozási lehetőségre, a társasjátékok igénybe vételére, valamint az épületen belüli teljes wifi lefedettségre (ez utóbbira jelezték, hogy vezetékes megoldás létezik).

Igazából nagyon jól töltöttük ezt a 2 napot a Bellevue Hotelben és ezért másnak is bátran merem ajánlani. Talán egyszer még mi is visszatérünk.