2008/03/12

Csillagpor

Sorban, egymás után nézem a különböző fantáziavilágokban játszódó filmeket. Korábban nem nagyon mertem megnézni a Csillagport, mert valamiért tartottam tőlem, hogy nem lesz jó (a Nárniát még azóta sem néztem meg).

A sok dicsérő kritikát követően végül ezt is megnéztem a hétvégén. Igazából nem tudom, hogy mire számítottam, de az első néhány percet követően kezdtem aggódni, hogy ez nem az én filmem. Aztán szépen lassan magával ragadott az egész. Egy nagyon mesés fantáziavilág bontakozott ki, amely a filmet inkább a mese irányába vitte el.

A történet egy Fal nevű angilai faluban kezdődött, amely település arról kapta a nevét, hogy egy másik világtól elválasztó fal húzódott a határában. Természetes dolog, hogy a főhős átlépi ezt a tiltott akadályt, csak azért, hogy azzal bálványozott szerelmét elbűvölje. Közben a másik világban fontos események zajlanak. Meghal egy király, és gyilkos hajsza kezdődik a trón megszerzéséért. Mindezek közben egy boszorkány azon fáradozik, hogy fiatalságát és hatalmát meg tudja erősíteni egy lehullott csillag megszerzésével.

A film egy nagyon jól sikerült mese. A főszereplő karakterek számomra ismeretlenek voltak, azonban a gonosz boszorka és a kalózkapitány személyében ismert arcok is megjelentek. Akik szeretik a könnyed szórakozást, és nem zavarja őket, hogy mesét néznek, azok bátran tekintsék meg ezt a remek két órás szórakozást nyújtó filmet.

1 megjegyzés:

Panyi írta...

nekem nagyon bejött a film. De Niro fantasztikus volt:D