2011/08/16

Néhány gondolat a T-Home kapcsán

Egy picit fel vagyok háborodva...

Péntek estefelé jártunk a Camponában és gondoltam, hogy beugrok a helyi T-Pontba, azaz T-Home ügyfélszolgálatra, hogy intézzek valamit az internetem ügyében. Már csak azért is, mert szinte senki sem volt, nem kellett sorban állni.

A fickónak elmagyaráztam, hogy jelenleg 5Mbites ADSL-em van, és a jelenlegi technikai feltételek mellett magasabb csomagra esélytelen váltanom. Azonban a nyár elején behúzták az optikát a társasházunkba, én pedig szeretnék erre váltani, ha lehetséges és rögtön 15Mbit-en. A fickó megnézte a címet, hümmögött egy sort, majd a következőt mondta: át tudok rá térni, de jöjjek be egy másik nap, amikor xy kollégája napközben, délután 4-ig elérhető lesz, mert címmódosítást kellene csinálni. (Megjegyzem, hogy a házszámmal mindig baj van, valamint maga a T-Home is kétféleképpen tartja számon a címemet, és többször kérésre sem tudták módosítani.)

Tegnap csak ezért kértem el magam hamarabb a munkahelyemről, valamint, mert a nap korábbi szakaszában Évi nem tudott intézkedni a hosszú sor miatt. Két gyerekkel némileg nyűgös lett volna kivárni, amire sorra kerül. Nekem túl sokat nem kellett tétlenül ácsorognom, de az események nem alakultak valami jól. Utólag még szerencse, hogy nem Évinek kellett az ügyet végül intéznie...

Az engem kiszolgáló ügyfélszolgálatos hölgy arcáról rögtön lerítt, hogy semmi kedve dolgozni. Rögtön mondta, hogy ő címet nem tud átírni és nem tudja, hogy dolgozik-e még az ezzel foglalkozó kolléga (délután fél4 volt). Aztán telefonált vagy 3 percet, majd közölte, hogy nem kell átírni a címet, csak augusztus 20-a után lesznek átadva az új vonalak (de úgy néz ki, hogy csúszás van, ezért talán később), valamint, hogy telefonon is intézhetem az ilyen ügyeket.

Na, de kéremszépem! Én magam ugrálok, mert szeretnék valamit és akkor is elküldenek a fenébe? Hogy van ez? Rengeteg helyen külön azzal foglalkoznak, hogy nehogy a drága ügyfél elmenjen valahová és kinyalják a seggét is... Most akkor váltsak át UPC-re? Hamarosan le fog járni a hűségidőm a műholdas tévéjük és az internet esetében is, tehát talán érdemes lesz átgondolni a dolgot.

Nincsenek megjegyzések: