2008/10/28

Wanted

Azt hiszem, hogy ez is valami képregény-feldolgozás alapján készült el. Igazából nem vagyok nagyon képben, mert én más képregényeket (Pókember, X-men, Transformers) olvastam fiatalabb koromban.

Az előzeteseket látva tudtam, hogy komolyan semmiképpen nem lehet majd venni ezt a filmet is. Látványos és hihetetlen akciójelenetek, amelyek egybegyúrva kész látványorgiát adtak az agyatlan küzdelmekre vágyóknak. Teljesen felesleges bármilyen ésszerűt keresni az egyes képtelenségek mögött.

A történet szerint a sors szövőszéke kódolva mindig megad egy nevet, amit a hozzá kötődő bérgyilkos szövetség egyik tagjának likvidálnia kell. Többet inkább nem is árulok el, mert már lehet, hogy így is túl sokat mondtam.

A lényeg, hogy a film bővelkedik látványban, képregényelemekben és különleges kanyarlövésekben. Kikapcsolódásra teljesen tökéletes... De azért túl sokat ne várjunk!

Nincsenek megjegyzések: